REKLAMACJE

REKLAMACJA PRODUKTÓW
Produkt ma wadę? A może zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem?
To nie problem – w łatwy sposób możesz dokonać reklamacji.
Masz na to aż 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki.
Reklamacja z powodu uszkodzeń w czasie transportu lub wad fabrycznych

Kiedy stosować:

  • po rozpakowaniu okazało się, że towar jest uszkodzony, rozbity, pęknięty, itd.
  • po dokładnym obejrzeniu produktu okazało się, że towar ma wady fabryczne

Przebieg reklamacji:

  1. Wypełnij prosty formularz reklamacji online, wraz z wybraniem preferowanej formy rozpatrzenia reklamacji:
    1. wymiana towaru na nowy,
    2. zwrot pieniędzy,
    3. rabat na produkt,
    4. inna propozycja,
  2. Przygotuj przesyłkę do zwrotu
  3. Przekaż przesyłkę kurierowi (my zamawiamy i płacimy za kuriera),
  4. Oczekuj kontaktu z naszej strony.
Wady uwidocznione w trakcie użytkowania

Kiedy stosować:

  • w trakcie użytkowania towar okazał się wadliwy, popsuł się, nie spełnia swojej funkcji

Przebieg reklamacji:

  1. Zrób zdjęcia reklamowanego produktu, przedstawiające reklamowaną wadę,
  2. Wypełni prosty formularz reklamacji online
  3. Oczekuj naszej odpowiedzi na formularz reklamacji,
  4. Przygotuj przesyłkę do zwrotu. Pamiętaj o dołączeniu dowodu zakupu*, karty gwarancyjnej (jeżeli była dołączona), kartki z opisem reklamowanej wady oraz danymi adresowymi, pod które wyślemy naprawiony lub nowy produkt,
  5. Przekaż przesyłkę kurierowi (my zamawiamy i płacimy za kuriera),
  6. Oczekuj kontaktu z naszej strony.
Zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem

Kiedy stosować:

  • po otwarciu paczki okazało się, że jej zawartość jest niezgodna z zamówieniem,
  • brakuje jednego lub więcej produktów w paczce

Przebieg reklamacji:

  1. Ze względu na różne przyczyny problemów związanych z niezgodnością zamówienia z zawartością paczki, w celu sprawnego rozwiązania problemu, prosimy o bezpośredni kontakt z naszym działem reklamacji.+48 798 200 202
    reklamacje@euroserv.pl

 

Czy muszę za coś płacić?
Nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu reklamacji! Kurier wysłany po odbiór towaru opłacany jest w całości przez nas. Ponosimy również koszty związane z wysyłką naprawionego lub wymienionego towaru.
Jak mam przygotować paczkę do odbioru?
Reklamowane produkty powinny być przygotowany do wysyłki w bezpiecznym opakowaniu. Oznacza to, iż powinny być tak zapakowane, aby nie uszkodziły się podczas transportu. Najlepszą formą pakowania jest owinięcie produktu papierem lub folią, umieszczenie go w oryginalnym kartonie (lub innym) i zabezpieczenie przed przemieszczaniem się podczas transportu poprzez włożenie do kartonu kulek z papieru/gazety, bądź styropianu. Tak przygotowany karton powinien być owinięty folią lub papierem, bądź włożony w kolejny karton.
Ile trwa rozpatrywanie reklamacji i od kiedy jest liczony czas rozpatrywania?

Proces reklamacyjny trwa, zgodnie z ustawą**, do 14 dni od momentu dostarczenia uszkodzonego produktu do naszej siedziby, na adres:

EUROESRV Sp. z o.o.

ul. Ostrogórska 9
41-200 Sosnowiec
  • Każda reklamacja rozpatrywana jest w sposób indywidualny i uzależniona od wymagań producenta reklamowanego produktu,
  • W sytuacji, gdy wymiana towaru na nowy nie będzie możliwa do zrealizowania, ze względu na wyczerpanie się zapasów magazynowych, zaproponujemy Ci wymianę reklamowanego produktu na inny z oferty sklepu Garneczki.pl lub zwrot należności,
  • W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru, ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.

 

ZWROTY

ZWROT PRODUKTÓW
Produkt nie spełnia Twoich oczekiwań? Możesz go bez problemu zwrócić w ciągu 14 dni od zakupu bez podawania przyczyny!
  • Masz prawo zwrócić produkty w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki (jest to tzw. odstąpienie od umowy sprzedaży zawartej na odległość).
  • Paczkę ze zwracanymi produktami nadajesz na własny koszt. Uwaga – nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.
  • Po dotarciu paczki z produktami, dokonamy zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki w naszej siedzibie.
  • Nie musisz podawać powodu zwrotu (odstąpienia), jednak będziemy bardzo wdzięczny kiedy to zrobisz, ponieważ pomoże nam to ulepszyć nasz sklep!
  • Pamiętaj! Warunkiem akceptacji zwrotu jest otrzymanie przez nas produktu nieuszkodzonego oraz nie posiadającego śladów użytkownika, poza śladami wynikającymi ze zwykłego zarządu*.
JAK ODDAĆ PRODUKTY?
To proste – wystarczy tylko kilka minut!
1
Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu produktów
2
Solidnie zapakuj zwracane produktu. Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu
3
Wyślij paczkę dowolną formą przesyłki na adres: Euroserv Sp. z o.o. ul. Ostrogórska 9, 41-200 SOSNOWIEC
4
Zwrócimy pieniądze na podane konto maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia dotarcia paczki do naszej siedziby.