hello@euroserv.pl

Wsparcie Zakupowe

Nasz zespół wsparcia jest dla Ciebie!

Najczęstsze pytania dotyczące zamówień

Zamówienia i dostawa

Kliknij tutaj i otwórz swoje konto. Możesz je założyć bardzo łatwo za pomocą portalu facebook czy swojego konta google! 

W swoim panelu klienta masz możliwość edycji swoich adresów. Jeśli chcesz zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia, daj nam znać!

Nie. Korzystamy z zewnętrznych pośredników płatności tj. iMoje ING Banku Śląskiego. Wszelkie dane odnośnie płatności są przetwarzane przez Bank ING.

Tak, wszystkie ceny prezentowane na stronie zawierają podatek VAT 23%.

W większości przypadków wysyłamy towary w jednej paczce. Czasem może się tak zdarzyć, że towary wysyłamy w kilku, ze względu na to, że towary są przechowywane w kilku magazynach w Polsce.

Jeśli potrzebujesz zwrócić, wymienić lub zareklamować

Zwroty / Wymiany / Reklamacje

Masz 14 dni na odesłanie towaru bez podawania przyczyny! Możesz pobrać z naszej strony formularz zwrotu. 

Bardzo nam przykro! Zapewniamy, że nie zrobiliśmy tego umyślnie. Proszę poinformuj nas o tym telefonicznie lub w wiadomości mailowej. 

Jeśli paczka w momencie odbioru wyglądała na uszkodzoną, ważne jest aby spisać z kurierem protokół szkody. Jeśli nie, wyślij nam zdjęcia uszkodzenia a my napiszemy w jaki sposób zrealizujemy Twoją reklamację.

Zawsze możesz nam wysłać wiadomość na adres hello@euroserv.pl

Oczywiście masz taka możliwość! Jeśli coś takiego będzie miało miejsce, anulujemy Twoje zamówienie i zwrócimy środki na Twoje konto.

Darmowa dostawa

Dla wszystkich zamówień powyżej 300zł!

Łatwe i darmowe zwroty!

Masz 14 dni na bezpłaty zwrot towaru!

Produkty objęte gwarancją

nie musisz się martwić!

100% Bezpiecznie płatności

iMoje oraz Twisto! Pod patronatem ING Banku Śląskiego