Wsparcie Zakupowe

Nasz zespół wsparcia jest dla Ciebie!

Najczęstsze pytania dotyczące zamówień

Zamówienia i dostawa

Jak mogę stworzyć konto?

Kliknij tutaj i otwórz swoje konto. Możesz je założyć bardzo łatwo za pomocą portalu facebook czy swojego konta google! 

Jak mogę zmienić swój adres dostawy?

W swoim panelu klienta masz możliwość edycji swoich adresów. Jeśli chcesz zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia, daj nam znać!

Czy przechowujecie informacje o mojej karcie płatniczej?

Nie. Korzystamy z zewnętrznych pośredników płatności tj. iMoje ING Banku Śląskiego. Wszelkie dane odnośnie płatności są przetwarzane przez Bank ING.

Czy prezentowane ceny zawierają podatek VAT?

Tak, wszystkie ceny prezentowane na stronie zawierają podatek VAT 23%.

Czy moje zamówienie dotrze w jednej paczce?

W większości przypadków wysyłamy towary w jednej paczce. Czasem może się tak zdarzyć, że towary wysyłamy w kilku, ze względu na to, że towary są przechowywane w kilku magazynach w Polsce.

Jeśli potrzebujesz zwrócić, wymienić lub zareklamować

Zwroty / Wymiany / Reklamacje

Jaka jest polityka zwrotów?

Masz 14 dni na odesłanie towaru bez podawania przyczyny! Możesz pobrać z naszej strony formularz zwrotu. 

Otrzymałem inny przedmiot

Bardzo nam przykro! Zapewniamy, że nie zrobiliśmy tego umyślnie. Proszę poinformuj nas o tym telefonicznie lub w wiadomości mailowej. 

Otrzymałem uszkodzony produkt

Jeśli paczka w momencie odbioru wyglądała na uszkodzoną, ważne jest aby spisać z kurierem protokół szkody. Jeśli nie, wyślij nam zdjęcia uszkodzenia a my napiszemy w jaki sposób zrealizujemy Twoją reklamację.

Gdzie powinienem autoryzować zwrot?

Zawsze możesz nam wysłać wiadomość na adres hello@euroserv.pl

Czy mogę anulować zamówienie po jego złożeniu?

Oczywiście masz taka możliwość! Jeśli coś takiego będzie miało miejsce, anulujemy Twoje zamówienie i zwrócimy środki na Twoje konto.