hello@euroserv.pl
Zanim napiszesz wiadomość, sprawdź czy nie ma odpowiedzi poniżej.

Najczęściej zadawane pytania

Staramy się wysyłać towary tego samego dnia, jednocześnie uczulamy, że może się zdarzyć iż produkt zostanie wysłany dnia następnego. Staramy się realizować Wasze zamówienia najszybciej jak to możliwe.

Wszystkie informacje odnośnie zwrotów, reklamacji lub wymiany znajduję się na naszej stronie: Wsparcie po zakupowe

Jeśli chcesz aby przesyłka została wysłana na inny adres, masz możliwość jego zmiany podczas składania zamówienia. Jeśli zamówienie zostało złożone i jeszcze nie wysłane, zadzwoń na naszą infolinię, lub wyślij wiadomość w linku potwierdzającym zamówienie. 

Po otrzymaniu przez Nas zamówienia, otrzymasz link do śledzenia swojego zamówienia online. Staramy się wysyłać informacje na każdym etapie jego realizacji.

Podczas składania zamówienia jest miejsce na podanie numeru NIP. Zatem jeśli chcesz otrzymać fakturę, koniecznie wypełnij te pole. Wszystkie faktury są wysyłane automatycznie po ich utworzeniu na podany adres mailowy w zamówieniu.

Czasem może się zdarzyć, że zamówienia są wysyłane w osobnych paczkach, gdyż przechowujemy towary w różnych magazynach. Jednakże większość zamówień wysyłamy w jednej paczce.

If you want us to ship outside Poland, simple contact us, and we will tell you about our possibilities.

Dalej potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami!

Wpisz tu treść swojej wiadomości!

Zobacz nasze bestsellery!

Darmowa dostawa

Dla wszystkich zamówień powyżej 300zł!

Łatwe i darmowe zwroty!

Masz 14 dni na bezpłaty zwrot towaru!

Produkty objęte gwarancją

nie musisz się martwić!

100% Bezpiecznie płatności

iMoje oraz Twisto! Pod patronatem ING Banku Śląskiego